3D.Glass Najnowsze rozwiązanie Voelkl-a w dalszym rozwoju stabilności i dynamiki nart nawet w najtrudniejszych warunkach. W porównaniu z dotychczasowymi konstrukcjami z włókna szklanego, w konstrukcji 3D.Glass, w celu poprawieniu parametrów zastosowano trójwymiarowe, wielowarstwowe laminaty wzdłuż całego rdzenia narty, także nad krawędziami, otrzymując lepszą przyczepność krawędzi w skrajnych warunkach, zwrotność, stabilność i bardziej żywiołowe zachowanie w skręcie.
|
 |
 |
Speedwall Multilayer Woodcore Specjalna konstrukcja rdzenia drewnianego, w której warstwy przylegające do ściany bocznej wylaminowanej zostały z twardszego, sztywniejszego drewna. W połączeniu z bardziej elastycznym, lżejszym drewnem zastosowanym w centralnej części rdzenia stwarza jeden z najlepszych rdzeni nart na rynku. Zalety: -Zastosowanie drewna tuż obok ściany bocznej wpływa bardzo korzystnie na poprawę przełożenia mocy od narciarza na krawędź nart. -Zastosowanie drewna iglastego w środkowej części rdzenia narty zwiększa zwinność i zwrotność przy jednoczesnym obniżeniu wagi. Połączenie dwóch rodzajów drewna biegnących przez całą długość nart przyczynia się do optymalnego rozkładu sztywności nart, zwiększając precyzje prowadzenia. - Zastosowanie tej technologi nawet w grupie nart zawodniczych pokazuję, że drobna zmiana może wpłynąć na zdolność wygrywania nawet w najcięższych warunkach.
|
Powered by Titanium Zastosowanie płyty tytanowej zwiększa zwrotność i dynamiczność narty, tak bardzo lubiana przez wszystkich narciarzy szukających nart do szybkiej, twardej i agresywnej jazdy.
|
 |
 |
Full Sidewall Zastosowanie ściany bocznej na całej długości nart wpływa na poprawę przekazywania energii od narciarza na krawędź nart.
|
UVO 3D Pierwszy swobodnie poruszający się, działający w każdej płaszczyźnie tłumik drgań, zastosowany w narciarstwie, w którym zastosowano najnowocześniejsze technologie aby zminimalizować drgania narty. Jazda na trasie nieuchronnie wytwarza wibracje, które z kolei wprawiają w ruch dziób narty. To znacznie zakłóca płynność jazdy i sprawia, że trudniej jest utrzymać przyleganie krawędzi do podłoża. Rewolucyjna technologia UVO skutecznie przeciwdziała nadmiernym wibracjom, poprzez udowodnione zmniejszenie wibracji w kierunku poziomym i pionowym, a także wzdłuż nart.
|
 |

|
rMotion 12 GW Deacon Alu to kopletny system, w którym lżejsza race-owa płyta zapewnia optymalny flex i przyczepność. Istotną cechą jest także o 20% większa szerokość montażowa znacząco poprawiająca transfer energii i zwiększająca precyzję prowadzenia narty. Zarówno przednia jak i tylna część wiązania zapewnia maksymalną stabilność i ułatwiony montaż, oraz siłę wypięcia w zakresie 4.0-12.0 DIN.
|

|
Base P-TEX 4504 Zastosowanie spiekanego, wysokocząsteczkowego polietylenu o wysokiej gęstości, oprócz dużej odporności na ścieranie, zapewnia także perfekcyjną absorpcję wosku. P-TEX 4500 jest wyjątkowo szybki i stosowany wyłącznie w najszybszych sportowych nartach Volkl. Przy produkcji ślizgu użyto specjalnych dodatków zwiększających przewodzenie termiczne i elektryczne, wpływając na poprawę ślizgu i zwiększają maksymalną prędkość.
|