Dodatkowe informacje o Narty STOCKLI Laser CX 2016/17
Przedsprzedaż | N/D |
---|---|
Przeznaczenie | Unisex |
Producent | Stockli |
Promień skrętu | 149cm - 10,5m, 156cm - 11,6m, 163cm - 12,8m, 170cm - 14,1m, 177cm - 15,4m, |
Taliowanie | 122-68-100mm |
Wiązania | SALOMON KZ12 TI |
Konstrukcja | Sandwich + Carbonowe wkładki (włókno szklane - titanal - wspornik z włókna szklanego w środkowej strefie - rdzeń z drewna) |
Gwarancja | 2 lata |
Szczegółowe informacje o Narty STOCKLI Laser CX 2016/17
Swiss Made
Materiały i surowce najwyższej jakości, precyzja i największe przywiązywanie wagi do najmniejszego detalu – wszystko to razem stanowi „kamień węgielny” w Stoeckli. Nasze narty poddawane są najbardziej rygorystycznym testom, używane są przez zawodników podczas Pucharu Świata – efektem są najwyższe lokaty jakie oboje zajmują.
Cała produkcja, logistyka i zespół projektowy położone są w Centralnej Szwajcarii. Nasze narty są naszą wizytówką , namacalnie rzeczywistym dowodem jakości kojarzonej z ręcznie wykonanymi produktami ze znaczkiem Swiss Made. Wytwarzamy nasze narty bez przerwy od 75 lat na miejscu w Szwajcarii, nie zważając na bardzo wysokie koszty produkcji.
SST
Przez wiele lat doświadczeń i rozwoju technologii Sandwich Sidewall, możemy uzyskać optymalne przeniesienie mocy na śniegu.
Starannie umieszczone wkładki węglowe dają konkretne wzmocnienie dokładnie tam, gdzie jest ono potrzebne, czyli w przedniej i tylnej części narty. Karbonowe wkładki świetnie tłumią wszelkie wibracje, dzieki temu narta zachowuję stabilność nawet w bardzo dużych prędkościach.
Turtle Shell
Nowa technologia pozwalająca zwiększyć rensponsywność narty na zmieniające się tempo zjazdu.
Technologia zaczerpnięta z natury i choć brzmi skomplikowanie, jest banalnie prosta. Łączenia między płytkami na skorupie żółwia pozwala w swobodny sposób oddychać. W momencie gdy na skorupę działa duża siła, płytki łączą się tworząc jedną, bardzo twardą skorupę. W nartach jest bardzo podobnie. Sztywność narty dostosowuję się do prędkości jaką zjeżdżamy. Przy niskiej prędkości narta jest bardzo łatwa do prowadzenia, a przy dużych prędkościach jest bardzo twarda, dając niesamowitą kontrole.